Chalet Robin | Chalet De Ski dans Santa Cristina Valgardena

5 Chambre Chalet De Ski dans Santa Cristina Val Gardena, Santa Cristina Valgardena
Chalet Robin is a luxurious retreat which seamlessly combines elegance, comfort, and breath taking views of the UNESCO-listed Dolomites. Nestled just 1km from the tranquil village of Santa Cristina, it also offers easy access to the lively resort centre of Selva Val Gardena, just a short drive away.
On the top floor is a large, comfortable seating area with a cosy fireplace where you can end each day relaxing with your family or friends. The chalet also features a dining table and a modern, fully equipped kitchen to guarantee some great meals together. The balcony’s seating area is the ideal place to relax and enjoy the view of the UNESCO World Heritage Site of the Dolomites. There is also a WC on this floor.
On the first floor, there are four rooms: three double bedrooms with large beds (200x210 cm), as well as a third marital room. All rooms have their own en-suite bathroom with shower or bathtub, toilet, bidet, sink, hairdryer, make-up mirror, towels and soap dispenser. In addition, all have direct access to the large balcony – an ideal place to relax.
On the ground floor, you can truly switch off after an active day exploring the mountains by taking advantage of the exclusive private wellness area with swimming pool with integrated whirlpool, sauna and relaxation room, all whilst enjoying the magical view of the Val Gardena mountains. The large terrace also provides enough space to sunbathe and relax. Sauna towels, bathrobes and slippers are available throughout the duration of your stay and there is an additional double room on the ground floor.
Chalet Robin is located in Santa Cristina Val Gardena. Chalet Robin provides accommodation, featuring Piscine, Sécurité sureté, Spa, among other amenities. This Chalet de ski features Piscine, Sécurité sureté, Spa, to make your stay a comfortable one.
Chalet Robin has 5 Chambres , 3 Salles de bains, and max occupancy of 12 people. The minimum rental for this property is 1 nights, but this can change depending on the season you plan on staying. Previous guests have given good rated it, and VRBO labeled it a top-rated Chalet de ski because of the excellent services rendered by the owner or manager of this Chalet de ski, and has consistently provided great experiences for their guests. Most families or guests that use it recommend it to their friends and some of them are repeat guests. Chalet de ski has a friendly neighborhood, and the Santa Cristina Val Gardena has interesting places to visit. If you want to learn more about the Chalet de ski in Santa Cristina Val Gardena, such as places to visit and things to do nearby, you can check below to learn more.
Commodités
Aperçu des installations
-
Heating
-
Towels provided
-
3+ bathrooms
-
Bidet
-
Soap
-
Bathtub or shower
-
Toilet paper
-
Hair dryer
-
5 bedrooms
-
Bed sheets provided
-
Cookware/dishes/utensils
-
No pets allowed
-
Smoke-free property
-
Spanish
-
French
-
English
-
Romanian
-
Portuguese
-
Russian
-
Greek
-
Free WiFi
-
Carbon monoxide detector not reported (host has not indicated whether there is a carbon monoxide detector on the property; consider bringing a portable detector)
-
Smoke detector installed (host has indicated there is a smoke detector on the property)
-
Sauna
-
Indoor pool
-
Hot tub
Stratégies
FAQ
Chalet Robin est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Chalet Robin dispose-t-il d'une piscine?
Non, Chalet Robin ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Chalet Robin ?
Les meilleurs tarifs pour Chalet Robin commencent à partir de $4,097 par nuit et comprennen Piscine, Sécurité sureté, Spa, Foyer/Chauffage, Adapté aux enfants, Jacuzzi, Internet, Literie/Linge de maison, Installations de bien-être, Cuisine avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Chalet Robin est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, chalet de ski n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Chalet Robin est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Chalet Robin n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Chalet Robin?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Chalet Robin indique 1 day politique de séjour dans cet chalet de ski. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Chalet Robin?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Chalet Robin sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.