Chapman House Auckland | Maison dans Auckland

5 Chambre Maison dans Swanson, Auckland
With stunning views across the foothills of the Waitakere Ranges all the way to the Sky Tower, this newly-renovated 5-bedroom holiday home has all the modern comforts.
Having a guest capacity of 10, it's ideal for wedding guests going to the dozen local venues, particularly for those guests from out of town or overseas.
Being on the edge of the Waitakere Ranges, Chapman House is also a great springboard for the west coast beaches, walks in the ranges, and is handy to west Auckland's wineries.
The house sleeps 10 guests. There are four queen-bed rooms, and one bunk-room (king single bunks).
Downstairs has two queen-rooms, with a toilet. Upstairs is the master suite, a second queen-room and the bunk room.
The living space is generous, and the deck is sunny with great views across the foothills to the city.
The kitchen is fully equipped, and includes a Nespresso machine for your caffeine fix.
There is a large lawn area for children to run around. A portacot is available on request, but there are no other children's facilities.
The house is a party-free zone, and we have a strict no pets rule.
You have access to the whole house.
You'll need a car to get to Chapman House. The nearest public transport is the Swanson train station. Ubers and Taxis are also available.
Chapman House is ideal for wedding guests going to the dozen local venues, particularly for those guests from out of town or overseas. Staying local to the venue avoids traffic and the stress of getting to the wedding on time.
Here are the travel times:
2 minutes walk to Tui Hills
14 mins drive to Abel Estate
15 mins drive toAllely Estate or Soljans
18 mins drive to Markovina
21 mins drive to Settlers Country Manor
24 mins drive to The Hunting Lodge or Kumeu Valley Estate
15 minutes drive to Bethells Beach
16 minutes drive to Westgate Mall
5 minutes drive to the Swanson train station
30 minutes drive to the CBD
35 minutes drive to Auckland Airport.
This 5 Chambres Maison provides accommodation with La télé, Sécurité sureté, Installations de bien-être, for your convenience. This Maison features many amenities for guests who want to stay for a few days, a weekend or probably a longer vacation with family, friends or group. This Maison is less than 1 km from Swanson, and gives visitors the opportunity to explore it. The rental Maison has 5 Chambres and 3 Salles de bains to make you feel right at home.
Check to see if this Maison has the amenities you need and a location that makes this a great choice to stay in Swanson. Enjoy your stay in Swanson at this Maison.
Commodités
Aperçu des installations
-
Air conditioning
-
Heating
-
Hair dryer
-
2+ bathrooms
-
Bed sheets provided
-
5 bedrooms
-
Dining table
-
Stovetop
-
Dishwasher
-
Microwave
-
Cookware/dishes/utensils
-
Oven
-
Refrigerator
-
Coffee/tea maker
-
Toaster
-
Washing machine and dryer
-
Onsite parking
-
No pets allowed
-
Smoke-free property
-
TV
-
Unit size: 2368.1 sq ft (220 sq m)
-
Iron/ironing board
-
WiFi available
-
Garden
-
Balcony
-
Smoke detector installed (host has indicated there is a smoke detector on the property)
-
Carbon monoxide detector not reported (host has not indicated whether there is a carbon monoxide detector on the property; consider bringing a portable detector)
-
Fire extinguisher
-
First aid kit
Stratégies
FAQ
Chapman House Auckland est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Chapman House Auckland dispose-t-il d'une piscine?
Non, Chapman House Auckland ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Chapman House Auckland ?
Les meilleurs tarifs pour Chapman House Auckland commencent à partir de $229 par nuit et comprennen La télé, Sécurité sureté, Installations de bien-être, Foyer/Chauffage, Internet, Cuisine, Climatiseur, Parking, Balcon/Terrasse, Adapté aux enfants, Blanchisserie avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Chapman House Auckland est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, maison n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Chapman House Auckland est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Chapman House Auckland n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Chapman House Auckland?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Chapman House Auckland indique 1 day politique de séjour dans cet maison. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Chapman House Auckland?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Chapman House Auckland sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.