Cozy and Cute Cottage Suite in Mission | Appartement dans Mission

2 Chambre Appartement dans Mission
Welcome to the Cottage Suite, a self contained one bedroom suite conveniently located in Mission. This quiet gem offers private independence with your own covered patio. Driveway parking is available, relax in your cute and cozy oasis. Close to the Westminster Abbey, Fraser River Heritage Park and West Coast Express. Self check-in with a lock box.
The space
This 1 bedroom guest suite is well equipped with all amenities for a comfy stay.
-Sit on the covered front patio to relax in the shade
-The kitchen is fully equipped with a hot plate and insta oven for your cooking and meal prep needs
-Complementary Coffee, tea and snacks are available upon arrival
-A queen size bed laid with cozy bedding will guarantee a restful sleep
-The living room has a sitting area with a desk. 2 Fold out couches (1 futon bed, 1 couch turns into a floor mattress) if extra space is needed
-A cute bathroom, with a full size shower
-Heating and air conditioning
-Pet friendly. Well behaved pets welcome.
Cozy and Cute Cottage Suite in Mission is located in Mission. Cozy and Cute Cottage Suite in Mission provides accommodation, featuring Parking, Animaux acceptés, Accessibilité, among other amenities. This Appartement features Parking, Animaux acceptés, Accessibilité, to make your stay a comfortable one.
Cozy and Cute Cottage Suite in Mission has 2 Chambres , 1 Salle de bains, and max occupancy of 4 people. The minimum rental for this property is 1 nights, but this can change depending on the season you plan on staying. Previous guests have given good rated it, and VRBO labeled it a top-rated Appartement because of the excellent services rendered by the owner or manager of this Appartement, and has consistently provided great experiences for their guests. Most families or guests that use it recommend it to their friends and some of them are repeat guests. Appartement has a friendly neighborhood, and the Mission has interesting places to visit. If you want to learn more about the Appartement in Mission, such as places to visit and things to do nearby, you can check below to learn more.
Commodités
Aperçu des installations
-
Heating
-
Air conditioning
-
Toilet paper
-
Soap
-
Towels provided
-
1 bathroom
-
Shower
-
Bed sheets provided
-
1 bedroom
-
Sofa bed
-
Dining table
-
Living room
-
Cookware/dishes/utensils
-
Stovetop
-
Toaster
-
Oven
-
Refrigerator
-
Electric kettle
-
Onsite parking
-
2 total (up to 50 lbs per pet)
-
Pet friendly
-
Welcoming dogs only
-
Smoke-free property
-
Wheelchair accessible
-
If you have requests for specific accessibility needs, please contact the property using the information on the reservation confirmation received after booking.
-
Cycling nearby
-
Mountain climbing nearby
-
Fishing nearby
-
Mountain biking nearby
-
Swimming nearby
-
Hiking/biking trails nearby
-
Hiking nearby
-
Kayaking nearby
-
Flat-screen TV
-
Books
-
Unit size: 500 sq ft (46 sq m)
-
Italian
-
English
-
Near a hospital
-
Desk
-
Desk chair
-
Limited housekeeping
-
Free WiFi
-
Porch or lanai
-
Outdoor furniture
-
Garden
-
Carbon monoxide detector installed (host has indicated there is a carbon monoxide detector on the property)
-
Smoke detector installed (host has indicated there is a smoke detector on the property)
-
Fire extinguisher
Stratégies
Commentaires
FAQ
Mission appartement est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Mission appartement dispose-t-il d'une piscine?
Non, Mission appartement ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Mission appartement ?
Les meilleurs tarifs pour Mission appartement commencent à partir de $58 par nuit et comprennen Parking, Animaux acceptés, Accessibilité, Literie/Linge de maison, Installations de bien-être, Internet, Cuisine, Climatiseur, La télé, Balcon/Terrasse, Sécurité sureté, Foyer/Chauffage, Services à la clientèle, Adapté aux enfants avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Mission appartement est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, appartement n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Mission appartement est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Mission appartement n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Mission appartement?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Mission appartement indique 1 day politique de séjour dans cet appartement. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Mission appartement?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Mission appartement sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.