NEW - Private Garden Basement Suite in Quiet Neighborhood - With Chickens! | Appartement dans Portland
1 Chambre Appartement dans Piedmont, Portland
Sip your morning coffee underneath a wisteria tree while watching chickens graze the private and fenced in garden. This 1-bedroom + bathroom + living room + kitchenette is located on the ground floor of a North Portland home. The owner lives on the upper floor but you each have your own private entrances.
The space: You have everything you need to just relax after a long day of exploring, or cozy up inside and cook a delicious meal. King bed, bathtub, plenty of windows that open, and french doors that open into the garden. Fresh mint growing in the yard is yours to pick. King sized bed, big screen TV, fast WIFI, laundry, fridge, electric fireplace, and full bathroom with tub. Please note - the owner has cats that do not go into your apartment, but they do get the zoomies sometimes and you might hear their pitter-patter paws. They are also very friendly and may try to say hello.
The neighborhood: Quiet, safe, walkable. Walkable to Max line (local train) and New Seasons Grocery. Peninsula Park, Portland's original rose garden is a great place to run or have a picnic. Mississippi Avenue is my favorite Portland street to stroll along and find yummy restaurants, bars, cafes, and shops.
NEW - Private Garden Basement Suite in Quiet Neighborhood - With Chickens! is located in Piedmont. NEW - Private Garden Basement Suite in Quiet Neighborhood - With Chickens! provides accommodation, featuring Cuisine, Blanchisserie, Climatiseur, among other amenities. This Appartement features Cuisine, Blanchisserie, Climatiseur, to make your stay a comfortable one.
NEW - Private Garden Basement Suite in Quiet Neighborhood - With Chickens! has 1 Chambre , 1 Salle de bains, and max occupancy of 2 people. The minimum rental for this property is 1 nights, but this can change depending on the season you plan on staying. Previous guests have given good rated it, and VRBO labeled it a top-rated Appartement because of the excellent services rendered by the owner or manager of this Appartement, and has consistently provided great experiences for their guests. Most families or guests that use it recommend it to their friends and some of them are repeat guests. Appartement has a friendly neighborhood, and the Piedmont has interesting places to visit. If you want to learn more about the Appartement in Piedmont, such as places to visit and things to do nearby, you can check below to learn more.
Commodités
Aperçu des installations
-
Air conditioning
-
Heating
-
Bathtub or shower
-
Eco-friendly toiletries
-
Shampoo
-
Soap
-
Toilet paper
-
Towels provided
-
Bed sheets provided
-
Dining table
-
Blender
-
Coffee grinder
-
Coffee/tea maker
-
Electric kettle
-
Oven
-
Refrigerator
-
Spices
-
Stovetop
-
Toaster
-
Washing machine and dryer
-
No pets allowed
-
Smoke-free property
-
Books
-
Smart TV
-
Composting
-
Comprehensive recycling policy
-
Double-glazed windows
-
Recycling
-
Reusable coffee/tea filters
-
Desk
-
WiFi available
-
Deck or patio
-
Garden
-
Outdoor furniture
-
Carbon monoxide detector not reported (host has not indicated whether there is a carbon monoxide detector on the property; consider bringing a portable detector)
-
Smoke detector not reported (host has not indicated whether there is a smoke detector on the property)
Stratégies
FAQ
Piedmont appartement est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Piedmont appartement dispose-t-il d'une piscine?
Non, Piedmont appartement ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Piedmont appartement ?
Les meilleurs tarifs pour Piedmont appartement commencent à partir de $100 par nuit et comprennen Climatiseur, La télé, Literie/Linge de maison, Adapté aux enfants, Internet, Cuisine, Blanchisserie, Balcon/Terrasse, Sécurité sureté, Foyer/Chauffage, Services à la clientèle avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Piedmont appartement est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, appartement n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Piedmont appartement est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Piedmont appartement n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Piedmont appartement?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Piedmont appartement indique 1 day politique de séjour dans cet appartement. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Piedmont appartement?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Piedmont appartement sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.