Washer, Dryer, Desk, Smart TV, Blackout Shades, Fully Stocked Kitchen Cookware | Appartement dans Hickory
2 Chambre Appartement dans Hickory
Very Quiet, Clean & Comfortable Apartment
Convenient to Shopping & Dining
Main Level: living room w/Smart TV, half bath, Full size washer & dryer, eat-in kitchen.
Upper level: 2 bedrooms w/Queen beds, 1 full bath w/Tub-shower combination. Blackout shades
Exterior: patio
Parking: 2 spaces per apartment
We furnished this unit like we would if we were living there. Very comfortable & sturdy furniture. Comfortable mattress, super soft linens, sheets & towels. Kitchen stocked with what you need for making great meals. New as of January 2023: LVP flooring, interior paint, Smart TV, rugs, washer/dryer and LED light fixtures. Located near Catawba Valley Med. Ctr, Frye Regional Med. Ctr, LRU, Downtown Hickory & shopping.
Washer, Dryer, Desk, Smart TV, Blackout Shades, Fully Stocked Kitchen Cookware is located in Hickory. Washer, Dryer, Desk, Smart TV, Blackout Shades, Fully Stocked Kitchen Cookware provides accommodation, featuring Parking, La télé, Sécurité sureté, among other amenities. This Appartement features Parking, La télé, Sécurité sureté, to make your stay a comfortable one.
Washer, Dryer, Desk, Smart TV, Blackout Shades, Fully Stocked Kitchen Cookware has 2 Chambres , 1 Salle de bains, and max occupancy of 4 people. The minimum rental for this property is 1 nights, but this can change depending on the season you plan on staying. Previous guests have given good rated it, and VRBO labeled it a top-rated Appartement because of the excellent services rendered by the owner or manager of this Appartement, and has consistently provided great experiences for their guests. Most families or guests that use it recommend it to their friends and some of them are repeat guests. Appartement has a friendly neighborhood, and the Hickory has interesting places to visit. If you want to learn more about the Appartement in Hickory, such as places to visit and things to do nearby, you can check below to learn more.
Commodités
Aperçu des installations
-
Air conditioning
-
Heating
-
Bathtub or shower
-
Shampoo
-
Toilet paper
-
Towels provided
-
Soap
-
1+ bathrooms
-
2 bedrooms
-
Bed sheets provided
-
Dining table
-
Paper towels
-
Refrigerator
-
Toaster
-
Dishwasher
-
Cookware/dishes/utensils
-
Oven
-
Coffee/tea maker
-
Microwave
-
Stovetop
-
Laundry facilities
-
Washing machine and dryer
-
Onsite parking
-
No pets allowed
-
No elevator (single level property)
-
Handrails in stairways
-
If you have requests for specific accessibility needs, please contact the property using the information on the reservation confirmation received after booking.
-
1 stairs to reach property
-
Smooth flooring in public areas
-
Area rugs in public areas
-
Smoke-free property
-
Smart TV
-
Recycling
-
At least 80% lighting from LEDs
-
English
-
Iron/ironing board
-
Free WiFi
-
Outdoor furniture
-
Patio
-
No carbon monoxide detector (host has indicated there is no carbon monoxide detector or gas appliances on the property)
-
Deadbolt lock
-
Smoke detector installed (host has indicated there is a smoke detector on the property)
Stratégies
FAQ
Hickory appartement est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Hickory appartement dispose-t-il d'une piscine?
Non, Hickory appartement ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Hickory appartement ?
Les meilleurs tarifs pour Hickory appartement commencent à partir de $133 par nuit et comprennen Blanchisserie, Climatiseur, Balcon/Terrasse, Cuisine, Parking, La télé, Sécurité sureté, Literie/Linge de maison, Foyer/Chauffage, Adapté aux enfants, Internet avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Hickory appartement est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, appartement n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Hickory appartement est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Hickory appartement n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Hickory appartement?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Hickory appartement indique 1 day politique de séjour dans cet appartement. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Hickory appartement?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Hickory appartement sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.