Apartment 5 is a lovely Bright and modern apartment. Sleeping 5/6 guests | Appartement dans Fleet

2 Chambre Appartement dans Fleet
Fantastic 2 bedroom Apartment in Fleet.
Fleet Heights is newly renovated apartment that can accommodate up to 4 guest and is equipped with 2 bedrooms, 1 double bedroom and twin singles bedrooms. There are also 2 bathrooms inside the apartment. Recently refurbished to a very high standard throughout, offering contemporary luxury living.
There is a private modern bathroom and living area, this space is ideal for comfortable living. To one side of the property there is an independent kitchen allowing for the comfort of home cooking, offering an alternative to the numerous local restaurants and pubs in the area.
The kitchen is brightly lit and comes fully equipped with a kettle, toaster, fridge-freezer, dishwasher, washing machine, microwave, and one hob oven.
The property has free WIFI throughout.
The apartment is located on the main high street. There are 10 apartments in the block and are located on the first floor accessible via stairs.
Fleet is situated in the north- east corner of Hampshire, near the M3 motoway and surrounded by small thriving towns and villages to vist. Basingstoke Canal runs through the area and is a popular area for walking,cycling,boating and fishing.
No smoking
No pets
No parties
Failure to comply may result in the loss of your deposit
Apartment 5 is a lovely Bright and modern apartment Sleeping 5/6 guests is located in Fleet. Apartment 5 is a lovely Bright and modern apartment Sleeping 5/6 guests provides accommodation, featuring Installations de bien-être, Foyer/Chauffage, Services à la clientèle, among other amenities. This Appartement features Installations de bien-être, Foyer/Chauffage, Services à la clientèle, to make your stay a comfortable one.
Apartment 5 is a lovely Bright and modern apartment Sleeping 5/6 guests has 2 Chambres , 2 Salles de bains, and max occupancy of 5 people. The minimum rental for this property is 1 nights, but this can change depending on the season you plan on staying. Previous guests have given good rated it, and VRBO labeled it a top-rated Appartement because of the excellent services rendered by the owner or manager of this Appartement, and has consistently provided great experiences for their guests. Most families or guests that use it recommend it to their friends and some of them are repeat guests. Appartement has a friendly neighborhood, and the Fleet has interesting places to visit. If you want to learn more about the Appartement in Fleet, such as places to visit and things to do nearby, you can check below to learn more.
Commodités
Aperçu des installations
-
Heating
-
2 bathrooms
-
Hair dryer
-
Shower
-
Towels provided
-
2 bedrooms
-
Bed sheets provided
-
Microwave
-
Oven
-
Refrigerator
-
Stovetop
-
Washing machine
-
No pets allowed
-
Smoke-free property
-
TV
-
English
-
Desk chair
-
Iron/ironing board
-
Free WiFi
-
Carbon monoxide detector installed (host has indicated there is a carbon monoxide detector on the property)
-
Fire extinguisher
-
First aid kit
-
Smoke detector installed (host has indicated there is a smoke detector on the property)
Stratégies
FAQ
Fleet appartement est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Fleet appartement dispose-t-il d'une piscine?
Non, Fleet appartement ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Fleet appartement ?
Les meilleurs tarifs pour Fleet appartement commencent à partir de $272 par nuit et comprennen Blanchisserie, Sécurité sureté, Installations de bien-être, Foyer/Chauffage, Services à la clientèle, Internet, La télé, Literie/Linge de maison, Petit-déjeuner, Adapté aux enfants, Cuisine avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Fleet appartement est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, appartement n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Fleet appartement est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Fleet appartement n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Fleet appartement?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Fleet appartement indique 1 day politique de séjour dans cet appartement. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Fleet appartement?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Fleet appartement sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.