Apartment at the Foot of the Slopes in La Molina | Appartement dans La Molina

1 Chambre Appartement dans La Molina
Wi-Fi is available in the apartment.
Towels and bed linen are provided free of charge.
There is no daily cleaning service, but you can request it for an additional fee. Please feel free to contact us in advance to arrange this.
Small pets are allowed with prior approval. Rules apply and an extra charge per pet will be added.
RULES:
Pets are not allowed to sleep on the beds, sofa, or any furniture in the accommodation.
You must remove all food after check-out and take out the trash. Please also leave dirty bed linen and towels in the shower.
Smoking is strictly prohibited. Parties or events are not allowed, nor is inviting external guests to stay overnight on the property. Violation of the rules will be penalized.
You must be at least 25 years old to book. An official ID may be requested on the day of arrival or during your stay.
The apartment at the foot of the slopes in La Molina boasts an excellent location for ski and nature lovers, as it is surrounded by mountains and offers unique views of the surroundings.
Check-out must be done before 11:00 a.m. on the last day of your reservation. Upon departure, please clean the accommodation and leave it in a proper state that does not require excessive cleaning.
Bed linen and towels are included. Tablecloths, napkins, and kitchen towels are not included.
- Highchair payment 10,00€ per person
- Baby bed payment 10,00€ per person
Apartment at the Foot of the Slopes in La Molina is located in La Molina. Apartment at the Foot of the Slopes in La Molina provides accommodation, featuring Parking, Animaux acceptés, La télé, among other amenities. This Appartement features Parking, Animaux acceptés, La télé, to make your stay a comfortable one.
Apartment at the Foot of the Slopes in La Molina has 1 Chambre , 1 Salle de bains, and max occupancy of 5 people. The minimum rental for this property is 1 nights, but this can change depending on the season you plan on staying. Previous guests have given good rated it, and VRBO labeled it a top-rated Appartement because of the excellent services rendered by the owner or manager of this Appartement, and has consistently provided great experiences for their guests. Most families or guests that use it recommend it to their friends and some of them are repeat guests. Appartement has a friendly neighborhood, and the La Molina has interesting places to visit. If you want to learn more about the Appartement in La Molina, such as places to visit and things to do nearby, you can check below to learn more.
Commodités
Aperçu des installations
-
Heating
-
Towels provided
-
Shower
-
1 bathroom
-
Hair dryer
-
Bed sheets provided
-
1 bedroom
-
Stovetop
-
Refrigerator
-
Microwave
-
Cookware/dishes/utensils
-
Electric kettle
-
Oven
-
Coffee/tea maker
-
Toaster
-
Dishwasher
-
Washing machine
-
Onsite parking
-
Pet friendly
-
Smoke-free property
-
Hiking/biking trails nearby
-
Hiking nearby
-
Cycling nearby
-
TV
-
German
-
Italian
-
English
-
On the lake
-
Highchair
-
Iron/ironing board
-
WiFi available
-
Balcony
-
Smoke detector not reported (host has not indicated whether there is a smoke detector on the property)
-
Carbon monoxide detector not reported (host has not indicated whether there is a carbon monoxide detector on the property; consider bringing a portable detector)
-
Close to skiing
Stratégies
FAQ
La Molina appartement est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le La Molina appartement dispose-t-il d'une piscine?
Non, La Molina appartement ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à La Molina appartement ?
Les meilleurs tarifs pour La Molina appartement commencent à partir de $233 par nuit et comprennen Sécurité sureté, Literie/Linge de maison, Foyer/Chauffage, Adapté aux enfants, Internet, Cuisine, Parking, Animaux acceptés, La télé, Installations de bien-être, Blanchisserie, Balcon/Terrasse avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
La Molina appartement est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, appartement n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le La Molina appartement est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, La Molina appartement n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le La Molina appartement?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, La Molina appartement indique 1 day politique de séjour dans cet appartement. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour La Molina appartement?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour La Molina appartement sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.