Classic Apartment II | Appartement dans Eisenerz

2 Chambre Appartement dans Eisenerz
On 44 m², the cozy apartment can accommodate up to 4 people. Your apartment has 1 bedroom with 1 double bed, 1 bedroom with 1 bunk bed (a walk-through room) and 1 bathroom with toilet and shower.
The apartment has a private balcony, which invites you to relax and unwind. From here, you can enjoy a wonderful view of the surrounding mountains — perfect for a relaxing start to the day or a cozy evening with a view.
The kitchen in the apartment is fully equipped. This means: Cutlery and (cooking) crockery are provided, an electric stove, microwave, refrigerator with freezer compartment and dishwasher, as well as a toaster and coffee machine (Nespresso capsules). WiFi, satellite TV.
All pictures are examples of living. Each apartment is individually furnished.
A small ALPS RESORTS starter set with dishwashing tab, dishwashing detergent (sample), sponge, trash bag, cleaning and tea towel is available upon arrival.
A kettle and hairdryer can be borrowed free of charge at reception (subject to availability).
UPON REQUEST:
- Dogs are welcome on request. (for a fee)
- ALPS KITCHEN: The resort has an in-house restaurant, which serves regional and international delicacies. On request, you can flexibly book various catering options — such as breakfast or half board.
The highlights of the resort:
• Holiday apartments in Eisenerz/Leoben, Styria
• E-charging station available
• playground available
• free entry to Vitalbad Eisenerz
• only 13 km from the cable car
• ALPS RESORT guest card included
• 'ALPS KITCHEN' restaurant in the resort
Classic Apartment II is located in Eisenerz. Classic Apartment II provides accommodation, featuring La télé, Balcon/Terrasse, Sécurité sureté, among other amenities. This Appartement features La télé, Balcon/Terrasse, Sécurité sureté, to make your stay a comfortable one.
Classic Apartment II has 2 Chambres , 1 Salle de bains, and max occupancy of 4 people. The minimum rental for this property is 1 nights, but this can change depending on the season you plan on staying. Previous guests have given good rated it, and VRBO labeled it a top-rated Appartement because of the excellent services rendered by the owner or manager of this Appartement, and has consistently provided great experiences for their guests. Most families or guests that use it recommend it to their friends and some of them are repeat guests. Appartement has a friendly neighborhood, and the Eisenerz has interesting places to visit. If you want to learn more about the Appartement in Eisenerz, such as places to visit and things to do nearby, you can check below to learn more.
Commodités
Aperçu des installations
-
Towels provided
-
Shower
-
1 bathroom
-
Bed sheets provided
-
2 bedrooms
-
Refrigerator
-
Microwave
-
Cookware/dishes/utensils
-
Coffee/tea maker
-
Toaster
-
Dishwasher
-
Pet friendly
-
3 total pets
-
Fee: EUR 15
-
Smoke-free property
-
TV
-
Unit size: 474 sq ft (44 sq m)
-
German
-
English
-
Limited housekeeping
-
Free WiFi
-
Garden
-
Balcony
-
Smoke detector not reported (host has not indicated whether there is a smoke detector on the property)
-
Carbon monoxide detector not reported (host has not indicated whether there is a carbon monoxide detector on the property; consider bringing a portable detector)
Stratégies
FAQ
Classic Apartment II est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Classic Apartment II dispose-t-il d'une piscine?
Non, Classic Apartment II ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Classic Apartment II ?
Les meilleurs tarifs pour Classic Apartment II commencent à partir de $223 par nuit et comprennen Animaux acceptés, La télé, Balcon/Terrasse, Sécurité sureté, Literie/Linge de maison, Adapté aux enfants, Internet, Cuisine avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Classic Apartment II est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, appartement n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Classic Apartment II est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Classic Apartment II n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Classic Apartment II?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Classic Apartment II indique 1 day politique de séjour dans cet appartement. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Classic Apartment II?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Classic Apartment II sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.