Cremorne - HOLT2 - Holt Ave - Elegant 2BR Heritage Apartment with Modern Comforts in Charming Cremorne | Appartement dans Cremorne

2 Chambre Appartement dans Cremorne
MINIMUM STAY OF 2 MONTHS
This historic unit is a two-bedroom gem that exudes timeless elegance, having been carefully restored and impeccably maintained. Upon setting foot in this property you'll be welcomed by the echoes of the past. The living room features an ornate high ceiling, an original fireplace, and ample space for dining and hosting family and friends. The modern kitchen and stylish bathroom, which includes a full-sized bath, seamlessly combines historical charm with contemporary design. Both spacious bedrooms have high patterned ceilings and ample wardrobe storage. The 2nd bedroom's work-from-home amenities include a desk with a screen and keyboard.
Cremorne and its neighbouring suburbs offer a diverse range of activities and attractions. You can explore Taronga Zoo in Mosman, enjoy scenic coastal walks, relax at Balmoral Beach, and appreciate art at the local galleries. There are excellent dining and shopping options, including boutique stores and waterfront dining. Plus, you can catch a movie at the iconic Orpheum Cinema, attend local festivals, and explore historical sites. The area's natural beauty, outdoor activities, and cultural offerings make it a great destination for a well-rounded experience in Sydney.
If you're searching for a stunning home with unique charm, this unit is the ideal choice for your stay.
Pets are not allowed.
Utility Contribution Charges Apply.
A complimentary welcome pack includes a number of single-use items to get you started including tea, coffee, sugar, milk, snacks, soap, laundry and dishwashing supplies. This fully furnished property includes quality amenities and every convenience to ensure you enjoy a comfortable 'home away from home'. All linen is included in the rental rate. Serviced cleaning is available on request and a departure cleaning charge applies to all bookings.
Minimum 3 Month Available rates Long term (6 months+) - $1,200 p.w. fully furnished (excluding utilities) Short term (3 months+) - $1,300 p.w. fully furnished (excluding utilities)Please contact the office to check availability.
PID-STRA - 57103
This 2 Chambres Appartement provides accommodation with Cuisine, Blanchisserie, Parking, for your convenience. This Appartement features many amenities for guests who want to stay for a few days, a weekend or probably a longer vacation with family, friends or group. The rental Appartement has 2 Chambres and 1 Salle de bains to make you feel right at home.
Check to see if this Appartement has the amenities you need and a location that makes this a great choice to stay in Cremorne. Enjoy your stay in Cremorne at this Appartement.
Commodités
Aperçu des installations
-
1 bathroom
-
2 bedrooms
-
Bed sheets provided
-
Fireplace
-
Microwave
-
Stovetop
-
Dishwasher
-
Washing machine
-
Onsite parking
-
No pets allowed
-
Smoke-free property
-
Smart TV
-
English
-
Iron/ironing board
-
Housekeeping (on request)
-
WiFi available
-
Carbon monoxide detector not reported (host has not indicated whether there is a carbon monoxide detector on the property; consider bringing a portable detector)
-
Smoke detector not reported (host has not indicated whether there is a smoke detector on the property)
Stratégies
FAQ
Cremorne appartement est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Cremorne appartement dispose-t-il d'une piscine?
Non, Cremorne appartement ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Cremorne appartement ?
Les meilleurs tarifs pour Cremorne appartement commencent à partir de $156 par nuit et comprennen Internet, Cuisine, Blanchisserie, Parking, La télé, Sécurité sureté, Foyer/Chauffage, Adapté aux enfants avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Cremorne appartement est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, appartement n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Cremorne appartement est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Cremorne appartement n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Cremorne appartement?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Cremorne appartement indique 1 day politique de séjour dans cet appartement. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Cremorne appartement?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Cremorne appartement sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.