Apartment 'Due Passi Dal Mare - Pegli' with Balcony and Wi-Fi | Appartement dans Genova

2 Chambre Appartement dans Pegli, Genova
The holiday apartment A Due Passi Dal Mare - Pegli with step-free access is located in Genova and is the ideal accommodation for a relaxing getaway. The 80 m² property consists of a living room with a sofa bed for one person, a kitchen, 2 bedrooms and 1 bathroom and can therefore accommodate 5 people. Additional amenities include high-speed Wi-Fi (suitable for video calls) with a dedicated workspace for home office, a TV, a fan as well as a washing machine. A high chair is also available. This accommodation does not offer: air conditioning. The building in which the accommodation is located has an elevator. This vacation rental features 2 private balconies for relaxing evenings.
Nearby, you will find supermarkets, restaurants, beaches, tourist attractions, and convenient public transportation options, including the Navebus. The property is located in a very quiet area.
A parking space is available on the property and free parking is available on the street.
One pet is allowed.
Smoking and celebrating events are not allowed.
This property features a convenient self check-in system.
- Pet allowed payment 20,00€ per pet per night
Apartment 'Due Passi Dal Mare - Pegli' with Balcony and Wi-Fi is located in Pegli. Apartment 'Due Passi Dal Mare - Pegli' with Balcony and Wi-Fi provides accommodation, featuring Sécurité sureté, Literie/Linge de maison, Installations de bien-être, among other amenities. This Appartement features Sécurité sureté, Literie/Linge de maison, Installations de bien-être, to make your stay a comfortable one.
Apartment 'Due Passi Dal Mare - Pegli' with Balcony and Wi-Fi has 2 Chambres , 1 Salle de bains, and max occupancy of 5 people. The minimum rental for this property is 1 nights, but this can change depending on the season you plan on staying. Previous guests have given good rated it, and VRBO labeled it a top-rated Appartement because of the excellent services rendered by the owner or manager of this Appartement, and has consistently provided great experiences for their guests. Most families or guests that use it recommend it to their friends and some of them are repeat guests. Appartement has a friendly neighborhood, and the Pegli has interesting places to visit. If you want to learn more about the Appartement in Pegli, such as places to visit and things to do nearby, you can check below to learn more.
Commodités
Aperçu des installations
-
Heating
-
Towels provided
-
Shower
-
1 bathroom
-
Hair dryer
-
Bed sheets provided
-
2 bedrooms
-
Stovetop
-
Refrigerator
-
Microwave
-
Cookware/dishes/utensils
-
Spices
-
Electric kettle
-
Oven
-
Coffee/tea maker
-
Dishwasher
-
Laundry facilities
-
Washing machine
-
Near the beach
-
Onsite parking
-
Pet friendly
-
Elevator
-
Smoke-free property
-
Hiking/biking trails nearby
-
Hiking nearby
-
Cycling nearby
-
TV with cable/satellite service
-
Unit size: 861 sq ft (80 sq m)
-
German
-
Italian
-
English
-
On the lake
-
Near the ocean
-
Highchair
-
Iron/ironing board
-
Free WiFi, with speed of 50+ Mbps
-
Balcony
-
First aid kit
-
Fire extinguisher
-
Carbon monoxide detector installed (host has indicated there is a carbon monoxide detector on the property)
-
Smoke detector installed (host has indicated there is a smoke detector on the property)
Stratégies
FAQ
Pegli appartement est-il adapté aux animaux domestiques pour les clients?
Non, les animaux de compagnie ne sont pas autorisés dans cet établissement. Consultez les commentaires des clients pour plus d'informations sur les expériences des clients.
Le Pegli appartement dispose-t-il d'une piscine?
Non, Pegli appartement ne dispose pas d'une piscine. Voir les détails sur la disponibilité de la piscine intérieure ou privée et d'autres installations.
Combien coûte la nuitée à Pegli appartement ?
Les meilleurs tarifs pour Pegli appartement commencent à partir de $209 par nuit et comprennen Internet, La télé, Vue sur l'océan, Foyer/Chauffage, Adapté aux enfants, Cuisine, Accessible aux fauteuils roulants, Balcon/Terrasse, Bord de mer, Sécurité sureté, Literie/Linge de maison, Installations de bien-être, Blanchisserie, Parking, Animaux acceptés, Vue, Accessibilité avec toutes les autres installations. MLFR correspond à chaque voyageur avec son hébergement parfait, que vous voyagiez avec un groupe, des amis, une famille ou des animaux de compagnie.
Pegli appartement est-il adapté aux familles?
Selon les informations que nous avons reçues du propriétaire ou de notre partenaire, cet établissement n'est pas considéré comme adapté aux familles. Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gérant, appartement n'a pas précisé que les enfants sont les bienvenus. Veuillez consulter les détails sur l'adéquation pour votre famille ou vous renseigner auprès de l'établissement pour en savoir plus.
Le Pegli appartement est-il accessible en fauteuil roulant ou propose-t-il des services pour les personnes handicapées?
Selon les informations reçues de notre partenaire, Pegli appartement n'a pas spécifié s'ils sont accessibles aux personnes en fauteuil roulant. De même, il n'est pas spécifique qu'un ascenseur soit disponible dans l'établissement. Les détails spécifiques d'accessibilité peuvent être supprimés dans la section des détails de l'établissement de cette page.
Quelle est la politique de séjour minimum pour le Pegli appartement?
D'après les informations rapportées par le propriétaire ou gestionnaire, Pegli appartement indique 1 day politique de séjour dans cet appartement. Les invités sont prévenus que la politique de séjour minimum peut différer en fonction de la saisonnalité ou de disponibilité et peut être à la discrétion du propriétaire ou du gestionnaire.
Quelle est la politique d'annulation en place pour Pegli appartement?
Selon les informations rapportées par le propriétaire ou le gestionnaire, les détails de la politique d'annulation pour Pegli appartement sont les suivants : Politique d'annulation Les clients sont avertis que la politique d'annulation peut différer en fonction de la saison, de la disponibilité ou des restrictions de voyage actuelles. Les clients doivent également être conscients que cette politique peut être sujette à des modifications et doivent être efficaces avant la réservation. Plus de détails peuvent être disponibles sur cette page dans la description de la propriété. Cependant, une arrivée anticipée ou un départ tardif peut parfois être négociée entre l'invitation et le propriétaire ou le gestionnaire de cet établissement.